در مورد بعضی چیزا
نوشته شده توسط : امیر ♥

در مورد خودم که هر چی از خودم بگم و تعریف کنم کم گفتم از هر انگشتم یه ناخن زده بیرون شیش متر

بعدش نوبت میرسه به شما خواننده و بیننده گرامی؟

نههههههههههههسخت در اشتباهی

نوبت میرسه به اسمه وبلاگ که از یه فیلم سینمایی ایرانی الهام گرفتم خیلی تحت فشار

نه ببخشید تحت تاثیر قرارم داد به حدی که بعضی جاهای فیلم خندیدم بعضی جاهاش گریه کردم

فیلم خوبی بود خدا بیامرزه جمیع فیلم هایی که دیگه فراموش شدن همین طور فیلم های مورد علاقه ی شما

 





:: برچسب‌ها: فیلم عشق نون , موتور , هزار , بهترین درباره ی بعضی چیزا , زیباترین وباگ وبلاگی , است , که , ویژگی داشته باشد چه ویژگی ؟ نیدونممممم ,
:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: